۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه:

۲۸ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در سرخه برگزار می‌شود

۲۸ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در سرخه برگزار می‌شود

سرخه - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه با بیان اینکه ۲۸ عنوان ویژه برنامه طی ایام دهه فجر در سطح این شهرستان برگزار می شود ، گفت: سلسله نشست‌های مجازی بصیرتی در زمره این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی عبداللهی ظهر دوشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های دهه فجر سپاه سرخه به میزبانی سالن جلسات ناحیه مقاومت این شهرستان، ضمن بیان اینکه ۲۸ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر تدوین شده است، تاکید کرد: یکی از این برنامه‌های شاخص، برگزاری ده‌ها عنوان نشست بصیرتی در فضای مجازی با حضور جوانان است.

وی با بیان اینکه محله محوری و مسجد محوری با مخاطبان جوان و به‌کارگیری فضای مجازی ارکان و محورهای اصلی برنامه‌ریزی ایام الله دهه فجر سال جاری در سرخه بوده است، تاکید کرد: با توجه به این رویکرد بیشتر برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های دهه فجر شهرستان در پایگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تبیین دستاوردها و موفقیت‌های ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را موضوع نشست‌های بصیرتی ویژه ایام الله دهه فجر شهرستان دانست و تاکید کرد: شعار محوری برنامه‌های سال جاری «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» تعیین شده است.

عبداللهی نهضت خدمات مومنانه شامل توزیع و تأمین بسته‌های معیشتی، کمک هزینه تحصیلی، جهیزیه و… در زمره دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری در سطح پایگاه‌های مقاومت سرخه است، ابراز داشت: این برنامه‌ها با مشارکت‌های مردم ولایتمدار و نوع دوست شهرستان سرخه و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های مردم‌نهاد و مردم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان بیشترین گروه مخاطبان برنامه‌های دهه فجر سال ۹۹ را در شهرستان سرخه به خود اختصاص داده‌اند، تاکید کرد: بخشی از برنامه‌ها به همت پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر حوزه‌های مقاومت و بخشی دیگر نیز به همت اقشار بسیج و سپاه شهرستان به عنوان پشتیبان و تسهیل‌کننده برنامه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سرخه با بیان اینکه ۱۲۸ برنامه جنبی ذیل ۲۸ عنوان ویژه برنامه اصلی نیز در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: غبارروبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، رژه موتوری و اقتدار و.... در زمره دیگر برنامه‌هایی هستند که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شوند.

کد خبر 5136537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha